نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سطح بندی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مطلب:
افسانه در مورد امنيت در اينترنت امروزه بحث امنيت در اينترنت با گسترش حمله ويروس ها و پيچيده تر شدن نحوه عملكردشان بسيار مشكل تر از گذشته شده است. مجله معتبر PC Magazine چندي پيش تحقيقي انجام داد و روي افراد زيادي كه با كامپيوتر و اينترنت سر و كار داشتند مطالعاتي خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام داد. آنها از شركت كنندگان درباره سرويس هاي اينترنتي كه در اختيار داشتند سوالاتي پرسيدند اما نتايج بدست آمده شگفت انگيز بود. بيشتر شركت كنندگان از شدت خطر بالقوه اي كه آنها را تهديد مي كرد درك درستي نداشتند و از روش هاي مقابله با آنها اطلاعات درستي نداشتند.در اين مقاله از مجموعه مقالات آموزش امنيت IT در ياد بگير دات كام سعي داريم برخي تفكرات اشتباه كه در بين كاربران اينترنت و كامپيوتر معمول شده است را بيان كنيم به اميد اينكه مفيد واقع شود:
نکته: نام فرستنده این ایمیل ها معمولا نام یک بانک معتبر است و در Subject ایمیل نوشته که شما پول فراوانی برنده شده اید و یا از خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک نام زیبای زنانه استفاده شده.
• سهل‌انگاری کاربرانیکی از عواملی که موجب موفقیت خلافکاران در فضای مجازی شده، بی‌توجهی و عدم دقت کاربران رایانه‌های خانگی و دستی است. بر اساس جدیدترین آمار اتحادیه‌ی اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌ها، با این که بیش از ۸۵ درصد کاربران احساس خطر می‌کنند از اینکه هدف حمله‌های اینترنتی قرار بگیرند، تنها یک تن از چهار نفری که تلفن دستی اینترنت‌دار در اختیار دارد، مجهز به برنامه‌های ضدویروس است و تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک تن از هر پنج نفر از سد ایمنی شبکه‌ی رایانه‌ای دیوار آتش استفاده می‌کند.
• وقتي از كامپيوتر خود استفاده نمي كنيد، اتصال خود با كامپيوتر را قطع كنيد. كسانيكه از تكنولوژي DSL يا ADSL يا اينترنت سرعت بالا استفاده مي كنند، معمولاً مدت زيادي كامپيوتر خود را در اين وضعيت قرار مي دهند، كه ريسك بالايي دارد. چون خرابكاران و ويروس ها دائماً شبكه ها و اينترنت را براي شناسايي كامپيوتر قرباني اسكن مي كنند و حال اگر كامپيوتر شما مدام به اينترنت متصل باشد احتمال نفوذ به آن بسيار بيشتر است. زمانيكه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل اينترنت متصل هستيد از فعال بودن فايروال خود اطمينان حاصل نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر مقاله آشنايي با فايروال در يادبگير دات كام را مطالعه كنيد.
مخفی نویسییکی از راههایی که خلافکاران برای انتقال اطلاعات محرمانه خود از آن استفاده می کنند مخفی نویسی است در این روش اطلاعاتی را در فایل های صوتی، تصویری و مانند آن ذخیره می کنند. بعضی مواقع قسمتی از اطلاعات را در یک فایل و بقیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل را در فایل های دیگر مخفی می کنند در این حالت تشخیص و رمزگشایی بسیار مشکل است.
• هيچگاه در دسكتاپ كامپيوتر خود يك ميانبر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات شخصي و محرمانه قرار ندهيد. چون اينكار سبب مي شود خرابكاران در كوتاه ترين زمان ممكن به اهداف خود دست يابند.
بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل در GMail :بعد از ورود به حساب خود در GMail بروی یکی از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید تا نامه مورد نظر باز شود . در بالای نامه دکمه ای با نام Reply وجود دارد . بروی آن کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Show Original را انتخاب کنید . اینک مشابه میل یاهو که بروی عبارت Full Header کلیک کردید در GMail نیز صفحه ای باز می شود که در این صفحه نیز باید به دنبال عبارت Received: from بگردید که نکاتی که در مورد پیدا کردن Received: from صحیح در یاهو گفتم در GMail نیز صادق می باشد .
• رمزگشاها خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• اطلاعات شخصي از قبيل آدرس يا شماره حساب بانكي يا شماره كارت اعتباري را در email ها وارد نكنيد يا آنها را در فيلدهاي خواسته شده در يك سايت غير ايمن وارد نكنيد بنابراين هميشه قبل از دادن اين اطلاعات مطمئن شويد در يك سايت ايمن هستيد و بعد شماره كارت اعتباري خود را براي خريد وارد كنيد. تشخيص يك خرید شارژ مستقیم ایرانسل سايت ايمن از غير ايمن معمولاً بسيار ساده است زيرا يك سرور ايمن با "//https:" در فيلد آدرس ظاهر مي شود و حال آنكه يك سرور غير ايمن با "//http:" شروع مي شود سرورهاي ايمن اطلاعات شما را به رمز در مي آورند.بنابراين هيچكس به غير از شما و كامپيوتري كه در سمت ديگر است نمي تواند اين اطلاعات را در يافت كند. براي آشنايي بيشتر مقاله ssl چيست را بخونيد
• دیسک خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنالایزرها
ترجمه: علی خرید شارژ مستقیم ایرانسل یزدی مقدم
استفاده از کامپیوتر به عنوان یک ابزار برای نفوذ به دیگر سیستم‌ها و شبکه هادزدیدن اطلاعات (مثل رمزهای عبور)نصب نرم افزارها (مثلا یک بدافزار)دانلود و خرید شارژ مستقیم ایرانسل آپلود فایل‌ها و استفاده از پهنای باندتغییر یا حذف فایل ها

وبگردی خرید شارژ مستقیم ایرانسل امن با فایر فاکس
Ad_aware هم يك نرم افزار ديگر است كه داراي خرید شارژ مستقیم ایرانسل حفاظت پيشرفته مي باشد.
برای سیستم های کامپیوتریساختار فایلبرای یک کامپیوتر ساختار فایل ها مورد بررسی قرار می گیرد تا فایل های مشکوک را در هر گوشه کامپیوتر پیدا کند. بعضی از این فایل ها ممکن است رمزگذاری شده باشند. چنین فایل های ابتدا مورد بررسی قرار می گیرند تا اگر اطلاعات با ارزشی دارند آنها بدست آورد این کار بوسیله ابزارهای اتومات انجام می شود مثلا ممکن است نرم افزاری در کامپیوتر فرد مشکوک نصب شود باشد و او از آن بی خبر باشد و حتی هنگامی که در حال کار با کامپیوتر هستید اطلاعاتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل را جمع آوری کند. خوب برای این منظور باید کسی به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد.
• قرعه‌کشی‌هادر این فریب هم مشابه با فریب نیجریه، ای‌میلی را دریافت می‌کنید که در آن ادعا شده است شما برنده یک قرعه‌کشی شده‌اید. اما برای دریافت پول جایزه، باید مبالغی را جهت هزینه‌های بانک و انتقال پولی پرداخت کنید که خرید شارژ مستقیم ایرانسل هرگز روی آن را نخواهید دید.
• چندين كامپيوتر. افراد زيادي در روز از بيش از يك كامپيوتر براي دستيابي به اينترنت استفاده مي كنند. به عنوان مثال اگر شما يك كامپيوتر در محل كار و يك كامپيوتر در خانه و يك لپ تاپ براي خارج از اين دو محل استفاده مي كنيد براي هر كامپيوتري كه با آن به يك وب سايت متصل مي شويد خرید شارژ مستقیم ایرانسل كوكي هاي جداگانه براي هر كامپيوتر ارسال مي شود و اين سبب مي شود كه تنظيمات خود را براي هر كامپيوتر به طور جداگانه انجام دهيد كه خسته كننده است.
• هر گاه كامپيوتر خود را براي كاري رها مي كنيد آن را در حالت Lock قرار دهيد يا در ويندوز XP آنرا Log off كنيد. حتي اگر كامپيوتر را براي چند دقيقه تنها مي گذاريد اين زمان براي سرقت اطلاعات شما كافي است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
8- فيشينگ و كلاهبرداري هايي را كه از طريق ايميل انجام مي خرید شارژ مستقیم ایرانسل شوند را به آدرس هاي
4-استفاده از نقص های خرید شارژ مستقیم ایرانسل نرم افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)

ارتباطات > خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت - همشهری‌آنلاین:در حالی که روز به روز بر قربانیان فریب‌های اینترنتی افزوده می‌شود و تعداد بیش‌تری پول‌های خود را از دست می‌دهند، افراد کم‌تری تمایل برای گزارش رخداد دارند.علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از آن‌ها است.
خطر امنيتي حافظه هاي فلش چيست؟ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• دیس اسمبلرها خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پرینت ها پرینت هایی که از پرینترها گرفته می شود. می تواند حاوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعانی باشد که با چشم معمولی قابل دیدن نیست. و معمولابه این روش اطلاعات زیادی از شرکت و سازمان ها سرقت می شود و در بیشتر اوقات کسی حتی به آن شک هم نمی کند چه برسد که بخواهد متوجه آن شود. بنابراین نباید به پرینت هایی که در شرکت شما گرفته می شود بی تفاوت باشید.

استفاده از افزونه Noscript خرید شارژ مستقیم ایرانسل در فایر فاکس. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید:
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
یورگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تسیرکه امیدوار است با اعمال مجموعه‌‌ای از این روش‌های دفاعی، فضای مجازی را از وجود خطاکاران اینترنتی پاک کند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مقدماتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اين كلاهبرداران وب سايتي شبيه به وب سايت يك كمپانب بزرگ و خوشنام مانند وب سايت بانك هاي بزرگ و كمپاني هاي سرمايه خرید شارژ مستقیم ایرانسل گذاري طراحي مي كنند تا وب سايت خود را به جاي آنها جا بزنند سپس تعداد زيادي ايميل به قربانيان خود ارسال مي كنند گويي اين ايميل از آن شركت بزرگ ارسال شده است در اين ايميل حتي لوگوي آن كمپاني هم وجود دارد آنها معمولاً شرايط را اضطراري جلوه مي دهند و مثلاً از شما مي خواهند مراحلي را طي كنيد در غير اين صورت حساب كاربري خود را از دست خواهيد داد. و در اين ميان از شما حساب كاربري و رمز عبور را هم خواهند خواست. و همينطور تا حد امكان از شما اطلاعات بيشتري مي گيرند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
3-فایل‌های ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل فایلی باشد که اگر آن را باز کنید، تروجان منتقل شود.)
نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل حفاظت
حال كه با مشكلات مربوط به امنيت ايميل و حساب كاربري آشنا شديد بد نيست درباره راه هاي مقابله خرید شارژ مستقیم ایرانسل و حفاظت خود اطلاعاتي بدست آوريد.
Ad خرید شارژ مستقیم ایرانسل _ Aware
اين خرید شارژ مستقیم ایرانسل نرم افزاري است كه نرم افزارهاي مانيتور كي برد را شناسايي مي كند.
نسخه بتاي Anti Spyware مايكروسافت يك تكنولوژي امنيتي است كه به كاربران ويندوز كمك مي كند تا از سيستم خود در برابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل Spyware ها و نرم افزارهاي ناخواسته ديگر محافظت كنند. Spyware هاي شناخته شده در كامپيوتر شما را شناسايي كرده و از بين مي برد. كه اين به كمتر شدن آثار منفي كه بوسيله Spyware بوجود مي آيد مانند كند شدن سيستم، پنجره هاي مزاحمي كه مدام باز مي شوند، تغييرات ناخواسته در تنظيمات اينترنت و استفاده ناخواسته از اطلاعات محرمانه شما كمك مي كند. Spyware ها، با بيش از 50 روش مي توانند وارد كامپيوتر شما شوند. بنابراين يك محافظت مداوم از كامپيوتر لازم است.
• پاکت اسنیفر خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای اطلاعات بیشتر بخوانید: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سطح بندی مطلب: مقدماتی در این مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم.
نوشته: ليزا خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسميت
9- كامپيوتر خود را بايك آنتي ويروس و آنتي اسپاي وير و يك فابروال مناسب و خرید شارژ مستقیم ایرانسل به روز محافظت كنيد.
بعضي مواقع اطلاعات كامپيوتر شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخاطر يك نقص فني از بين مي رود و ربطي به ويروس، هكر يا خرابكار ندارد كه براي پايين آوردن چنين احتمالي بهتر است از يك محافظ صاعقه استفاده كنيد. ثانياً هميشه از اطلاعات خود نسخه پشتيبان داشته باشيد تا اگر كامپيوتر شما به مشكلي برخورد همه اطلاعات را از دست ندهيد
پیشگری از آلودگی به کرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل های کامپیوتری خطرناک
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
4- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به فيشينگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل يا هر ايميل ناشناخته ديگري فايل هاي ضميمه ( Attachments ) را باز نكنيد.
عادت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هاي خوب امنيتي
چرا جرائم رایانه ای؟به کمک فنون رایانه ای راهی اصولی و مشخص برای جمع آوری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای فراهم می کند که این روش ها می تواند بسیار مرموز و مخفی باشد و تشخیص آنها بسیار مشکل باشد. و افراد عادی هم به سختی می توانند از این روش ها استفاده کنند.معمولا کامپیوتری که از آن برای شرارت های رایانه ای استفاده می شود از تکنیک هایی استفاده می کند که به کمک آن می تواند اطلاعات را مخفی کند یا رمزگذاری کنند.در سیستم های رایانه ای و شبکه ها شرارت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل رایانه ای به این صورت ها انجام می گیرد.





:: برچسب‌ها: خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: